Saint Tropez
Brand & eCommerce Univers
Saint Tropez designer og sælger tøjkollektioner til hele verden. Saint Tropez har i dag 40 butikker i Danmark og Sverige samt franchisebutikker i Danmark, Sverige og Holland. Mærket sælges i hele Europa og til mere end 1000 forhandlere på verdensplan.
Samarbejdet
Saint Tropez kontaktede i efteråret 2015 Wølund & Wraae for at få udviklet og eksekveret en ny skarp online strategi, hvor deres kunder var i fokus. Dette uanset om kunderne skulle købe, serviceres eller i dialog online, i butik, hos forhandlere eller på mobil m.m. Wølund & Wraae har i tæt samarbejde med teamet hos Saint Tropez fået defineret, designet, udviklet og implementeret den optimale kundeoplevelse samt processer for produkt og ordrehåndtering.
Resultatet
Saint Tropez har i første fase fået lanceret en international B2C eCommerce og Omni Channel løsning, hvor alt er automatiseret og fuldt integreret med NAV. Løsningen indeholder overordnet:
- Nyt digitalt brandunivers
- Responsive design
- Komplet B2C funktionalitet og kundeoplevelse
- 100.000 medlemmer i kundeklub med specielle rabatter
- Internationalisering
- International forhandleroversigt
- Click and Collect
- Mange kampagne/rabat kombinationer
- Hurtig og brugervenlig filter funktion og søgefunktion
- Personalisering
- Fuldautomatisk produktoprettelse
- Nem og hurtig ordrehåndtering
- Fuld skalerbar administration
- Specielt tilpasset workflow og administrationsbrugerflade
- Medarbejder login med specielle rabatter og ordreoversigt