Saint Tropez

Brand & eCommerce Univers

Saint Tropez designer og sælger tøjkollektioner til hele verden. Saint Tropez har i dag 40 butikker i Danmark og Sverige samt franchisebutikker i Danmark, Sverige og Holland. Mærket sælges i hele Europa og til mere end 1000 forhandlere på verdensplan.

Samarbejdet

Saint Tropez kontaktede i efteråret 2015 Wølund & Wraae for at få udviklet og eksekveret en ny skarp online strategi, hvor deres kunder var i fokus. Dette uanset om kunderne skulle købe, serviceres eller i dialog online, i butik, hos forhandlere eller på mobil m.m. Wølund & Wraae har i tæt samarbejde med teamet hos Saint Tropez fået defineret, designet, udviklet og implementeret den optimale kundeoplevelse samt processer for produkt og ordrehåndtering.

Resultatet

Saint Tropez har i første fase fået lanceret en international B2C eCommerce og Omni Channel løsning, hvor alt er automatiseret og fuldt integreret med NAV. Løsningen indeholder overordnet:

  • Nyt digitalt brandunivers
  • Responsive design
  • Komplet B2C funktionalitet og kundeoplevelse
  • 100.000 medlemmer i kundeklub med specielle rabatter
  • Internationalisering
  • International forhandleroversigt
  • Click and Collect
  • Mange kampagne/rabat kombinationer
  • Hurtig og brugervenlig filter funktion og søgefunktion
  • Personalisering
  • Fuldautomatisk produktoprettelse
  • Nem og hurtig ordrehåndtering
  • Fuld skalerbar administration
  • Specielt tilpasset workflow og administrationsbrugerflade
  • Medarbejder login med specielle rabatter og ordreoversigt


SE LØSNING