E-commerce case

MyTrendyPhone

DanDomain || B2C || Design & UX
Mytrendyphone Devices Min

Nyt e-commerce univers til mobilgigant

 

MyTrendyPhone opererer i et benhårdt marked, hvor konkurrencen bliver større og større for hver dag. Udfordringen har været at imødekomme den voksende stigning i kundestrømmen, samt at finde den mest optimale købsoplevelse, når en e-commerce løsning skal have over 100.000 produkter, i 10 forskellige lande.

MyTrendyPhone har haft stor succes og meget stor fremgang de seneste år. Dette medfører selvfølgelig også en stigende udfordring på f.eks. mængden af produkter, ordrer, kunder, indhold, søgninger, forespørgsler og kampagner.

Mød MyTrendyPhone

Danmarks mobil- og gadgetgigant

 

MyTrendyPhone Cover Ecommerce løsning

Som specialister i mobiltilbehør, gadgets og elektronik og med et sortiment på over 100.000 produkter, troner MyTrendyPhone op som en af Danmarks største e-commerce virksomheder. Og med deres massive ordremængde ligger deres fokus på at tilbyde kunderne den bedste købsoplevelse med gode produkter, gode priser og god kundeservice.

MyTrendyPhone har etableret sig som en af de førende detailhandlere indenfor mobiltilbehør i Europa og har udvidet deres tilstedeværelse internationalt. I dag er MyTrendyPhones webshop løsninger tilgængelig på 20 forskellige sprog.

 

 

Løsning & resultat

Design og brugeroplevelse i international særklasse

MyTrendyPhone mobile E-commerce

Kundeoplevelse designet til konvertering

Gennem tæt samarbejde har Wølund & Wraae designet, testet og rådgivet MyTrendyPhone til opbygning af et helt nyt online brandunivers og kundeoplevelse. Designet er gennemarbejdet ned i mindste detalje, hvilket har resulteret i over 150 sider med gennemført design.
Hele kundens rejse før, under og efter salget er i processen blevet optimeret og i vores tætte samarbejde har Wølund & Wraae bidraget til at sikre, at MyTrendyPhones e-commerce platform giver kunderne en kompromisløs kundeservice, det rette sortiment samt konkurrencedygtige priser og lynhurtig levering. Disse nøgleelementer har været grundpillerne i vores partnerskab gennem de seneste mange år og Wølund & Wraae bistår løbende med rådgivning, design og teknisk sparring og udvikling til MyTrendyPhone's internationale team.

Mytrendyphone 4 Min

Resultat:

  • Nyt digitalt brandunivers
  • Gennemført design på over 150 landingsider på mobil, tablet og desktop
  • Sikret højere konverteringsrate
  • Større ordrestørrelse
  • Ledende national og international positionering i et marked med hård konkurrence
  • Komplet visuel præsentation af en optimal købsoplevelse på mere end 100.000 produkter
  • Kapitalisering på 6.000.000 kunder

Se løsningen på MyTrendyPhone.eu