E-commerce case

Broste Copenhagen

Umbraco || B2B || B2C || Design & UX || Udvikling || Integration
Case Broste Devices

Personligt approach i en 100 % individualiseret kunderejse

 

Den personlige approach i en individualiseret kunderejse er det absolut springende punkt for Broste Copenhagen.

Når interiørvirksomheden henvender sig til eksisterende og kommende forhandlere – og til private kunder – er storytelling i inspirerende ord og billeder et virkemiddel, virksomheden aktivt anvender i præsentationen af sig selv som brand.

Og altid i samklang med deres unikke produktsortimenter.

For at levendegøre Broste Copenhagens ønske om en differentieret kommunikation og kunderejse, har vi skabt et nyt digitalt brandunivers på en fleksibel platform, der giver Broste Copenhagen 100 % frihed til at skabe det visuelle udtryk og den formidling, virksomheden ønsker at præsentere deres kunder for. Globalt.

Mød Broste Copenhagen

Moderne kant og klassisk vitalitet skaber nordisk signatur

 

E-commerce case Broste Copenhagen

Broste Copenhagen er meget mere end indretning. Det er en livsstil, som interiørvirksomheden er ivrig efter at dele med hele verden. Med unikke produktsortimenter, der emmer af nordiske traditioner og nutidens trends er det primære mål at nå ud til en bred vifte af kunder. Ikke kun til de få.

I dag samarbejder Broste Copenhagen allerede med store og små forhandlere internationalt og favner således flere typer forhandler-segmenter i deres designunivers.

Med henblik på at tage bedst muligt imod nye såvel som eksisterende forhandlere og B2C-kunder er den visuelle kommunikation forenet med en intuitiv kunderejse og nærværende storytelling de absolut vigtigste elementer i virksomheden digitale setup.

Du kan købe interiør fra Broste Copenhagen via virksomhedens globale forhandlernetværk og online i virksomhedens egen shop.

Oplev nordiske tradition og nutidens trends hos Broste Copenhagen

Løsning & resultat

Det primære mål er vækst via øget tilgang af nye internationale forhandlere

Case Broste 2 Min

Sammen med Broste Copenhagen analyserer vi først og fremmest virksomhedens vækststrategi og deres tekniske behov i forhold til at ekspandere internationalt.

Broste Copenhagen er i forvejen utrolig gode til at omfavne og servicere forskellige typer af forhandlere i mange forskellige lande. I deres digitale setup er det derfor vigtigt, at kommunikationen til og med nye som eksisterende forhandlerne forløber snorlige via en personaliseret kundeoplevelse. En skarpere og bedre kunderejse.

 

Inspirerende kunderejser og produktpræsentationer i ét   

Via et brandunivers, der skildrer dagligdagens finurligheder i et ægte udtryk, ønsker Broste Copenhagen at inspirere det professionelle B2B-marked til at se mulighederne i at præsentere deres kunder for en designmæssig wauw-oplevelse.

I den optik er virksomheden nye digitale univers langt mere end blot en salgskanal. Det er et univers, der skaber inspiration via storytelling. Via indhold, branding og information.

I det digitale setup får Broste Copenhagen derfor en platform:

  • Der giver virksomheden teknisk frihed og uendelige muligheder for selv at designe og konstruere alt fra enkeltstående landingpages til nye kampagner
  • Der gør det let for Broste Copenhagen at krydre produktbeskrivelser med storytelling og på den måde mikse e-commerce og personlige fortællinger
  • Der gør det let at trække udvalgte produkter ind i virksomhedens storytelling – en taktisk manøvre til at sælge mere gennem præsentationer af produkter, der passer til de valgte
  • Der gør det let at sammensætte inspirerende kunderejser – B2B og B2C – alt efter hvilket land og hvilken nationalitet, de henvender sig til
  • Der via en overskuelig navigation og søgefunktion giver det enkelte kunde-segment en sublim oplevelse på samtlige skærme i et lyst og lækkert design. 
Case Broste 3 Min

Vi gør det let at bestille og genbestille produkter

Har du som eksisterende forhandler allerede foretaget en række forskellige køb, har du altid mulighed for at genbestille dét, du mangler, via et lock-up i den bagvedliggende integration. 

Case Broste 4

Automatisering gør den interne håndtering af commerce og indhold smidig   

Broste Copenhagen får en løsning, som gør det muligt at realisere virksomhedens vækstambitioner.

Dette er blandt andet sket med en fuld integration til Microsofts Dynamics 365 Business Central. En integration, som dels eliminerer en række rutineprægede opgaver – dels hjælper Broste Copenhagen med at styre deres indkøbsfunktioner, salg, service, differentierede prisstruktur, lagerbeholdning, drift og samlede økonomi.

At minimere interne omkostninger ved at afskrive rutineprægede opgaver og erstatte dem med automatisering er et af de vigtigste resultater ved vores arbejde.

I god dialog med Broste Copenhagen har vi derfor fuldautomatiseret en række daglige processer fra indkøb til salg og afsendelse. Og som resultat bruger virksomhedens medarbejdere nu langt mindre tid på:

  • At oprette og markedsføre produkter
  • At vedligeholde og opdatere produktsortimenter
  • At vedligeholde internationale prisstrukturer og kundespecifikke priser
  • At håndtere og kontrollere samtlige steps, en ordre gennemgår fra kunden afgiver sin bestilling til ordren bliver afsendt fra Broste Copenhagen.

Samtidigt sørger automatiseringen i det nye digitale setup også for at mindske fejl betragteligt, da det ikke er nødvendigt manuelt af kopiere indhold, priser, kundedata og produktdata fra et system til et andet.

Se løsningen på brostecopenhagen.com