Creme Fraiche
Adobe Commerce bringer Creme Fraiche i front!
Med Adobe Commerce har Creme Fraiche fået en fuld skalerbar løsning – én motor – som favner B2C e-commerce og CMS i samme platform. En platform, som gør det muligt dels at virkeliggøre den ultimative kunderejse baseret på data og brugeradfærd, dels at inspirere kunderne, sælge mere og automatisere store del af de manuelle processer, der er forbundet med at håndtere ordre, dels automatisk at tilpasse virksomhedens shopløsning til de produkter, styles
og det flow, som modebrandet ønsker at præsentere deres kunder for.
Derudover bringer Adobe Commerce et digitalt setup med tusindvis af intuitive moduler til fadet! Et digitalt setup, som Creme Fraiche kan integrere direkte i deres online univers og anvende strategisk både i kommunikationen med deres kunder og i deres online markedsføring.
Mød Creme Fraiche
Fra digital novice til stærk spiller!
Da Creme Fraiche kommer i stald hos os i Wølund & Wraae har det danske modebrand absolut ingen digital identitet. E-commerce er fremmed land for virksomheden, der producerer sit eget tøj og konkurrerer med store brands som H&M og Zara.
I dag ser det billede noget anderledes ud. For selvom modebrandet tæller mere end 20 fysiske butikker, er det virksomhedens e-commerce platform, der driver den primære forretning.
Løsning & resultat
Creme Fraiche får 100 % digital frihed til at konfigurere
Når du arbejder med kreativitet og markedsføring er det et must, at du ikke er bundet på hænder og fødder af en teknisk platform. I vores optik er det absolut afgørende, at din tekniske platform i stedet understøtter din position i markedet:
- At du er kreativ og produktiv ud i marketing
- At du får idéer til merchandising, der skal eksekveres på hurtigt
- At dine medarbejdere har den fulde frihed og fleksibilitet til netop at handle hurtigt
Som modebrand har Creme Fraiche både brug for at tænke nyt og eksekvere hurtigt. Kontinuerligt.
Og her understøtter Adobe Commerce begge behov dels ved at være B2C e-commerce og marketingmaskine i ét – dels ved at være let og intuitiv for modebrandet at arbejde med.
Det betyder, at Creme Fraiche får en platform, hvor de selv kan konfigurere deres digitale setup, som de vil. Uden kodningen. De får en samlet løsning, som hele tiden er i udvikling. Som er frontløber. Og som derfor tilfører modebrandet en fleksibilitet, der gør, at virksomheden har 100 % frihed til at integrere nyt i deres digitale univers.
Og det betyder ydermere, at modebrandet får frihed til at merchandise – og til at definere den kommunikation, de kampagner, kunderejser og flows, de ønsker – og som de konfigurer efter en logik og et regelsæt, de selv sætter. Et regelsæt, som f.eks. bygger på efterspørgsel eller en anden given adfærd.
Ultimativ kunderejse øger konverteringen
Det er ingen hemmelighed, at Adobe Commerce er et utrolig fleksibelt maskinrum. Også når det handler om at tilpasse de kunderejser, du inviterer dine besøgende med ud på.
Hér kan du både optimere og konfigurere i forhold til tendenser, der trender i markedet – til en idé, du har fået – til sæsoner og i forhold til søgninger og adfærd i webshoppen.
Miks commerce og content som du vil!
Med Adobe Commerce får du et design-selv setup, hvor du har mulighed for at mikse commerce og content, som du vil.
Det betyder dels, at du kan få historiefortælling ind på dine produkter – dels at du kan trække dine produkter ind i din historiefortælling. Der er ingen barrierer.
Og der er ingen barrierer, når det handler om at etablere den ultimative kunderejse. En kunderejse, der øger konverteringen, og som derfor har skabt altafgørende resultater for Creme Fraiche.
I Adobe Commerces design-selv setup, kan du:
- Nemt oprette ny content
- Nemt oprette kampagner
- Nemt designe en ny forside, som du vil
- Selv skabe en tættere sammenhæng mellem content og commerce
- Nemt placere kampagner forskellige strategiske steder på webshoppen alt efter kundernes adfærd
- Nemt præsentere dine kunder for relaterede produkter med målet om at sælge mere og kryds-sælge
- Nemt placere kampagner på sociale medier med det formål at drive potentielle kunder ind på shoppen
- Bedre indarbejde den kunstige intelligens, der er en inkorporeret del af ”søge-motoren” og ”rekommandation-motoren”.
I relationen et modebrandets kunder – til B2C-segmentet – gør Creme Fraiche allerede brug af alle disse fordele.
Ydermere har de fået et samlet digitalt setup, der performer ekstremt hurtigt uanset hvor stort et besøgsantal og dermed en belastning, virksomheden oplever – blandt andet når de afholder Super Sales og tilbyder ekstraordinært store pris-reduktioner.
Flere cases