Louis Poulsen 1

Louis Poulsen

Brand & e-commerce univers

Vi er stolte af igen at kunne præsentere et nyt design og kundeoplevelse til Louis Poulsen's eCommerce univers. Vi har hjulpet Louis Poulsen med en ny B2C strategi, design af købsoplevelse og videreudvikling af e-handelsløsning og markedsføring.


De 10 vigtigste resultater

  1. Optimalt sammenspil mellem brandunivers og salgsunivers
  2. Inspirerende kundeoplevelse der leder til salg og gensalg
  3. Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
  4. ROI 4 mdr.
  5. Fordobling af omsætning år 2 og år 3
  6. Sikker overgang fra B2B til B2C
  7. Eliminering af potentiel partner konflikt via strategisk rådgivning
  8. Top placeringer og synlighed i Google
  9. Positioneret sig som førende spiller i et marked med hård konkurrence.
  10. Større kundeloyalitet
Louis Poulsen 2

 
Strategi

  • Dialog omkring strategiske muligheder og udfordringer
  • Udarbejdelse af Business Case
  • Dialog og rådgivning om mulig kanal/forhandlerkonflikt
  • Fastlæggelse af strategi og udbud
  • Dialog om brand positionering og ny online profil
  • Dialog om serviceniveau og købsstøtte
Louis Poulsen 3

 
Løsning

Løsningen er en komplet B2C ehandelsløsning som er blivet optimeret over de seneste mange år og seneste i foråret 2016 redesignede vi løsningen igen for at forbedre kundeoplevelsen:

  1. Nyt digitalt designerunivers
  2. Responsive design og kundeoplevelse
  3. Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
  4. Online marketing system
  5. Nyhedsbrev automatisering
  6. Effektmåling og rapportering
  7. Social Media integration
  8. SAP Integration

 

Høj konverteringsrate

For at sikre en høj konvertering, blev der arbejdet på et optimalt samspil mellem virksomhedens salgsstrategi, købsoplevelse, design og det store Louis Poulsen brandunivers.

  • En inspirerende købsoplevelse med spacemanagement principper
  • Overskuelig og tilgængelig kategorisering og visning af varer
  • Simpel og tiltrækkende præsentation af kampagner og udvalgte varer
  • Intuitiv gennemførsel af købsproces