
Louis Poulsen
Brand & e-commerce univers
Vi er stolte af igen at kunne præsentere et nyt design og kundeoplevelse til Louis Poulsen's eCommerce univers. Vi har hjulpet Louis Poulsen med en ny B2C strategi, design af købsoplevelse og videreudvikling af e-handelsløsning og markedsføring.
De 10 vigtigste resultater
- Optimalt sammenspil mellem brandunivers og salgsunivers
- Inspirerende kundeoplevelse der leder til salg og gensalg
- Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
- ROI 4 mdr.
- Fordobling af omsætning år 2 og år 3
- Sikker overgang fra B2B til B2C
- Eliminering af potentiel partner konflikt via strategisk rådgivning
- Top placeringer og synlighed i Google
- Positioneret sig som førende spiller i et marked med hård konkurrence.
- Større kundeloyalitet

Strategi
- Dialog omkring strategiske muligheder og udfordringer
- Udarbejdelse af Business Case
- Dialog og rådgivning om mulig kanal/forhandlerkonflikt
- Fastlæggelse af strategi og udbud
- Dialog om brand positionering og ny online profil
- Dialog om serviceniveau og købsstøtte

Løsning
Løsningen er en komplet B2C ehandelsløsning som er blivet optimeret over de seneste mange år og seneste i foråret 2016 redesignede vi løsningen igen for at forbedre kundeoplevelsen:
- Nyt digitalt designerunivers
- Responsive design og kundeoplevelse
- Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
- Online marketing system
- Nyhedsbrev automatisering
- Effektmåling og rapportering
- Social Media integration
- SAP Integration
Høj konverteringsrate
For at sikre en høj konvertering, blev der arbejdet på et optimalt samspil mellem virksomhedens salgsstrategi, købsoplevelse, design og det store Louis Poulsen brandunivers.
- En inspirerende købsoplevelse med spacemanagement principper
- Overskuelig og tilgængelig kategorisering og visning af varer
- Simpel og tiltrækkende præsentation af kampagner og udvalgte varer
- Intuitiv gennemførsel af købsproces
Må vi invitere dig indenfor?
Book et uforpligtende møde og lad os vise jer, hvordan vi skaber digitale løsninger med fokus på jeres forretning, udfordringer og ambitioner.
På mødet får I et indblik i udvalgte cases, som er relevante for jer, imens vi sammen ser ind i jeres ønsker til valg af platform, teknologi og samarbejde.

Flere cases
Creme Fraiche
Broste Copenhagen
Sparvinduer | JNA
Creativ Company

Klar på et
samarbejde?
Hver dag arbejder vi for at løfte vores kunders e-commerce løsninger til nye højder, der gør det muligt at udleve deres ambitioner om vækst og fuld fleksibilitet på tværs af segmenter, kanaler, lande og brands. Kontakt os for at høre mere om, hvad vi kan hjælpe jer med.
Kontakt
København
Center Boulevard 5
2300 København S
Viborg
Toldboden 3, 2. sal
8800 Viborg