E-mail marketing og nyhedsbrev
Nyhedsbrev og e-mail marketing - En forankret disciplin
E-mail marketing er i dag en fast forankret marketing disciplin. En disciplin, som har udviklet sig i takt med de kreative og tekniske muligheder. Teknologien har især gjort det muligt at få en dyb indsigt i brugernes adfærd og interesser og samtidig skabt værktøjer til at kunne følge op og reagere på kundernes adfærd og interesse.
E-MAIL MARKETING ER FLERE TING
E-mail marketing er i dag mange ting. Alt fra en simpel mail eller et nyhedsbrev sendt til alle ens kunder og til automatiserede udsendelser af segmenterede mails, som er genereret ud fra den enkelte brugers adfærd og interesse. Der er ligeledes forskel på, hvordan man anvender denne disciplin og hvilke værktøjer som anvendes.
E-mail marketing skal tænkes som en værdibaseret dialog og relation til kunden.
ROI og E-mail marketing
Skal man kapitalisere på sine relationer og kunder, har man nogle helt unikke muligheder inden for e-mail marketing. Gevinster på den korte bane:
- Den billigste form for online markedsføring
- Den bedst konverterende salgskanal
- Den er loyalitetsskabende og fastholder dine kunder
- Virksomheder kan holde sig ”Top of Mind” hos sine kunder
Gode råd og Tips
Vil du vide mere om e-mail marketing, nyhedsbreve og automatisering? Så hent inspiration i nedenstående emner, hvor vi går i dybden med forskellige muligheder, nuancer og discipliner inden for e-mail marketing og e.handel.
Kontakt os
Vores digitale rådgiver sidder altid klar til at besvare spørgsmål og ønsker du mere specifik rådgivning, kan vi tilbyde et uforpligtende møde.
Henning Wraae
Digital rådgiver
M: +45 28 18 98 43
E: henning@wogw.dk