Responsive Web Design
sikrer den optimale købsoplevelse
Forbrugerne handler døgnet rundt fra både mobil og tablet. Derfor er det vigtigt, at de oplever det samme brandunivers og en ensartet købsoplevelse uanset hvor, hvornår eller hvordan de møder virksomheden. Din webshop skal tilbyde et enkelt og brugervenligt købsflow med en betalingsform, der sikrer at salget gennemføres uanset om din kunde handler fra en Iphone, en tablet eller noget helt tredje. Denne digitale ensartethed og dette købsflow skal tænkes ind i designarbejdet på alle kontaktflader. I et responsive web design prioriteres ensartethed i budskaber, indhold og produkter i forhold til forbrugernes adfærd og de enheder de anvender.
Responsive Design oplevelser til kunderne
Vi har gennemført mange hundrede designprojekter og har igennem årene lært, at designet skal følge kunderne og deres adfærd. Vi anvender en amerikansk designmetode til hurtigt at kunne kortlægge kundernes rejse og sikre den bedst mulige oplevelse på denne rejse. I denne proces gør vi os nogle forretningsmæssige prioriteringer og en af hjørnestenene i designarbejdet er at sikre forbrugerne på tablet, mobil, bærbar eller alm. computer den samme oplevelse.
kontakt OG RÅDGIVNING
For spørgsmål og rådgivning om responsive web design, mobile marketing og sortiment opbygning kontakt vores digitale rådgiver:
Henning Wraae
Digital rådgiver
+45 28 18 98 43
henning@wogw.dk
Læs også
Carl Hansen og Søn
Strategi, design & e-handelsløsning
Vi har designet og udviklet en e-handelsløsning for Carl Hansen & Søn med fokus på et stilrent kundeoplevelse og brandunivers. Løsningen er lanceret i forbindelse med Hans J. Wegners 100 års fødselsdag.