Design af website og webshop

Det, som et godt design skal tilvejebringe, hvad enten det er til et website eller til en webshop, er først og fremmest en visualisering af en virksomheds DNA og brandunivers. Samtidig skal det kunne understøtte den forretningsmæssige strategi f.eks. generere leads til salg til forhandler, partnere eller egen salgsafdeling eller sælge varer og services direkte i et B2B eller B2C univers. Vi kalder dette at sammensmelte brandunivers og købsoplevelse i et og samme design.

webshop Designets rolle og værdi:

Et godt webshop design tilvejebringer en forretningsmæssige rolle og værdi for en online forretning. Først og fremmest er det, at webshop designet skal:

  • Visualisere virksomhedens DNA og brandunivers
  • Inspirere, motivere og konvertere til salg
  • Motivere til kryds- og mersalg
  • Efterlade er godt indtryk
  • Blive husket for en god oplevelse
  • Blive genkendt hurtigt og præcist
  • Afspejle service og produktniveau
  • Afspejle niveauet for virksomhedens positionering
  • Skabe en ensartet brandoplevelse på alle kontaktflader

SPØRGSMÅL OG RÅDGIVNING

For spørgsmål og rådgivning om responsive web design, mobile marketing og sortiment opbygning kontakt vores digitale rådgiver:

Henning Wraae
Digital rådgiver
+45 28 18 98 43
henning@wogw.dk

Carl Hansen og Søn

Strategi, design & e-handelsløsning

Vi har designet og udviklet en e-handelsløsning for Carl Hansen & Søn med fokus på et stilrent kundeoplevelse og brandunivers. Løsningen er lanceret i forbindelse med Hans J. Wegners 100 års fødselsdag.

SE CASE

Læs også