Integration til Dandomain


Dandomain webshop integration

Vi tilbyder rådgivning og udvikling af vores standard integrationsløsning mellem Dandomain webshop integration (DWI) og et ERP system. Vi har flere års erfaring med integrationsløsning og sikrer, at webshoppen er synkroniseret med økonomisystemet 24 timer i døgnet, så der er både tid og penge at sparre. Risikoen for manuelle fejl minimeres desuden og der fås et unikt overblik over forretningen bl.a. i forhold til lagerstyring, varebeholdning og ordrebehandling, da alt centraliseres og styres ét og samme sted.

Dandomain integration i høj kvalitet

Vi tilbyder at rådgive, vejlede og håndtere hele integrationsprocessen. Lige fra tilrettelæggelse og tilpasning til udvikling af selve Dandomain webshop integrationen. I processen sikres fuld udnyttelse af virksomhedens data og forretningslogikker og vores integrationsspecialister sikrer, at der ikke behov for involvering af tredje part på områder indenfor IT eller ERP. Vi tager ansvaret for hele opgaven og sikrer derved høj kvalitet, samt en køreklar og gennemtestet integration. Vores integrationsløsning sikrer en solid og høj performance integration og vi kan med denne løsning imødekomme vores kunders behov for mere fleksible og standardiserede integrationsløsninger. Det øger deres konkurrenceevne i markedet gennem effektiviseringer og bedre udnyttelse af data.

de Forretningsmæssige fordele

Vores standard integrationsløsning til Dandomain sikrer ikke kun effektivisering af de interne processer i online forretningen. Løsningen spiller sammen med flere forskellige typer af e-handelsløsninger, marketing- og forretningssystemer og vores kunder opnår rigtig mange fordele ved at integrere systemerne, eksempelvis følgende:

  • Automatisk vareoprettelse
  • Monitorering af vareoprettelse
  • Kvalitetssikring af vareoprettelse
  • Synkronisering af lager status/beholdning
  • Notifikation ved lav lagerbeholdning
  • Automatisk ordrebehandling
  • Monitorering af ordrebehandling
  • Notifikation ved særlige ordre
  • Automatisering af mail dialog
  • Automatisering af mersalgsmails

 

Vi leverer og sikrer

  1. 100% solid, hurtig og driftssikker dataoverførsel
  2. 100% kvalitetssikring af alle data
  3. 100% kontrol og advisering ved uregelmæssigheder
  4. 100% fleksibilitet og skalerbarhed

Kontakt

Vil du vide mere om vores Sitecore standardintegrationer og hvilke muligheder, der er for din forretning, så kontakt vores digitale rådgiver:

 

Henning Wraae
Digital rådgiver
M: +45 28 18 98 43
E: henning@wogw.dk