Rynkeby
God Morgen - Brandunivers til hele Norden
I første omgang gennemførtes en række workshops for at definere Rynkebys fremtidige digitale strategi. Herunder kundeønsker, Customer Journey, teknologivalg med mere.
Rynkeby Foods ønskede at opgradere deres Nordiske brandunivers for produkter under brandet Godmorgen.
Dette skulle være et brandunivers, der ved hjælp af masser af content og video fra blandt andet sociale medier,
samt interaktion med brugerne, skal hjælpe folk i hele Norden med at få en bedre og mere sund morgen samt skabe opmærksomhed om produktet og dets kvalitet.
Løsningen blev baseret på Wølund & Wraaes Umbraco Baseline og indenfor en tidshorisont på 5 uger stod løsningen klar til ibrugtagning.
Mød Rynkeby
Nordens største juice‑producent
Rynkeby Foods A/S er Nordens største producent af juice og saft. På et år fremstiller virksomheden mere end 150 millioner liter baseret på de bedste bær, frugter og grøntager, naturen byder på.
Rynkeby Foods A/S står for produktion og distribution af mærkerne Rynkeby, God Morgen og Innocent i Norden.
Løsning & resultat
Samspil mellem morgenmad og mennesker
Fra workshop til løsning på kun fem uger
Takket være det gode samarbejde mellem Rynkeby og Wølund & Wraae kunne vi på kun fem uger lancerer den innovative God Morgen-platform med social media integration, opskriftsunivers, forhandlerliste og meget mere. Dette med evnen til hurtigt at tilpasse sig markedets krav og levere en skalerbar løsning på tværs af fire sprog.
- Forventning om 10 mio. videovisninger viralt indenfor 12 måneder
- Nyt digitalt Brandunivers
- Responsive design
- Komplet Social Media integration
- Time to market: 5 uger fra ide til færdig platform
- Internationalisering – 4 sprog
- Opskriftsunivers
- Green Juicing univers
- Fuld skalerbar løsning
- Nordisk forhandlerliste
Flere cases