Adobe Commerce feature:
Tryk på de rigtige købsknapper med visual merchandising
Hvordan øges salget i en webshop? Bliv klogere på visual merchandising
Visual merchandising handler om at trykke på de rigtige købsknapper hos kunderne ved at optimere på salgsfladerne.
For at øge salget kan virksomheder optimere produktkategorisider ved at arrangere produkter med en simpel drag & drop-funktion eller via sorteringsregler, der præsenterer produkter efter bestseller, farve, højeste margin eller nyeste tilføjelse.
Der er meget tid at spare, når virksomheder angiver regler for automatisk at tildele produkter til bestemte kategorier baseret på deres attributter som brand, pris eller oprettelsesdato.
Funktionalitet
-
Tilpas et basistema for nemt at oprette CMS-variationer for lande, brands og kampagner.
-
Udnyt Adobe Commerce UI til at muliggøre en hurtigere og mere ensartet temaudvikling.
-
Brug CSS-forbehandling for lettere at vedligeholde løsningen.
-
Reducer kompleksiteten af front-end-kodning med en klar adskillelse af præsentationslaget og forretningslogikken.
-
Vis flere billeder pr. produkt.
-
Zoom ind på produktbilleder.
-
Vis produktvideoer fra YouTube eller Vimeo.
-
Inkluder farveprøver for at vise farver, stoffer og meget mere.
-
Vis flere produkter i en grupperet visning.
-
Angiv lagerbeholdning.
-
Angiv relaterede produkter, anbefalinger om mersalg og krydssalg for at øge den gennemsnitlige ordreværdi.
-
Vis prisniveauer.
-
Via produktbedømmelser og -anmeldelser.
-
Opret enkle, konfigurerbare (f.eks. valg af størrelse, farve osv.) kombinerede og grupperede produkter.
-
Tilbyd virtuelle produkter som medlemskaber, services og garantier.
-
Inkluder digitale produkter med prøver, som er lette at downloade.
-
Tillad muligheden for kundetilpassede produkter, som at uploade billeder og tekst – blandt andet til monogrammer.
-
Administrer lager på tværs af flere lokationer.
-
Opret nye produkter gennem en guidet online proces.
-
Definer ubegrænsede produktattributter.
-
Opret foruddefinerede produktskabeloner for hurtigt at konfigurere nye produkter med et bestemt sæt attributter.
-
Masse-tildel en værdi til flere produkter til batchopdateringer.
-
Tildel automatisk produkter til bestemte kategorier baseret på deres egenskaber.
-
Tilpas automatisk størrelsen på billeder og inkluder vandmærke.
-
Definer minimums- og maksimums-produktmængder, der kan føjes til indkøbskurven.
-
Overvåg anmeldelser og produkttags.
-
Effektiv batch-import og -eksport af katalog/sortiments-oplysninger på planlagte tidspunkter.
-
Administrer lagerbeholdningen med understøttelse af restbestilte varer nemt og enkelt.
-
Modtag besked, når lageret skal genopfyldes.
-
Giv mulighed for at føje produkter til en ønskeliste.
-
Tilføj Facebook-, Twitter- og e-maillinks med opfordring til at dele produkter.
-
Vælg besked- og visningsmuligheder ved udsolgte varer.
-
Hent og vis katalog/sortimentsdata op til 10 gange hurtigere med katalog-styringen/sortimentsstyring til Adobe Commerce.
-
Filtrer produkter i kategorier og søgeresultater efter prisklasse, mærker, farver og andre attributter med lagdelt/facetteret navigation.
-
Vis produktkategorivarer i gitter- eller listeformat.
-
Tilpas udseendet af kategorier og tilknyttede produktsider.
-
Placer og arranger produkter (drag & drop-merchandising) på kategorisider og varelister efter efterspørgsel, relevans eller med automatiserede sorteringregler.
-
Styr hvilke produkter og kategorier, der kan ses af hver kundegruppe.
-
Vis produktsammenligninger side om side med to eller flere produkter.
-
Vis nyligt sete og sammenlignede produkter.
-
Øg søgerelevansen og skalerbarheden med Elastic-search-teknologi.
-
Angiv stopord, attributvægtninger og søge-synonymer for højere konverteringer.
-
Omskriv og omdiriger resultater, hvis søgningen ikke giver resultater.