Adobe Commerce feature:

AI-baserede produkt​anbefalinger med Adobe Sensei

Øg kunde-engagementet og jeres konvertering via produktanbefalinger

Virksomheder, der arbejder effektivt med AI-drevne produktanbefalinger, opnår i stigende grad et øget kunde-engagement med ditto konvertering. Resultaterne kommer af, at Adobe Sensei automatisk analyserer kunders digitale adfærd og i samme nu anbefaler produkter til alle kunder netop på baggrund af adfærd, når kunder gennemser sider på tværs af virksomheders e-commerce løsning.

Produktanbefalinger med Adobe Sensei er integreret direkte i Adobe Commerce-administratoren og giver medarbejdere mulighed for at administrere anbefalingerne via en intuitiv brugerflade.

Funktionalitet
AI-baserede produktanbefalinger på baggrund af analyseret adfærd
  • Automatisk implementeret butik-staging sikrer, at e-commercen formår at analysere kundernes adfærd.

  • Automatisk katalog/sortiments-synkronisering sikrer nøjagtighed, når der vises produktnavn, priser, billeder osv.

  • Adobe Sensei analyserer løbende kundernes adfærd og bearbejder den med Machine Learning (ML) algoritmer.

  • Machine Learning (ML) algoritmer omfavner 9 typer af anbefalinger, som kan placeres på tværs af e-commerce platformen, såsom "det trender nu", "kunder har også set" og "kunder har også købt".

  • Administrer oplevelsen med en dedikeret brugerflade, som er indlejret i Adobe Commerce-administratoren – og som giver brugerne mulighed for at oprette, administrere og implementere anbefalinger.

  • Rapportering hjælper med at holde styr på effektiviteten og virkningen af vigtige metriks såsom visninger, klik og tilskrevet omsætning.

  • En dedikeret SaaS-tjeneste håndterer al kompleks beregningsbehandling for at bevare løsningens ydeevne.