Adobe Commerce feature:
Effektive og brugervenlige administrative processer
Få en skræddersyet administration til virksomhedens processer
Adobe Commerce giver administratorer mulighed for at arbejde langt mere effektivt via en moderne og intuitiv brugerflade. Hér kan administratorer nemt oprette, redigere og vedligeholde alt indhold inklusiv produkter og kampagner på tværs af en lang række brands, lande og websites (CMS’er).
I forbindelse med administratoroplevelsen differentierer Adobe Commerce sig også på den måde, at hele administrationsdelen kan skræddersys og tilpasses den enkelte virksomheds processer. Alle data kan integreres og videresendes til alle typer eksterne systemer som ERP, PIM, CRM, marketingsystemer m.m.
Fra dashboardet er der mulighed for at overvåge virksomheden, ligesom der er hurtig adgang til salg, ordre, søgetermer og bedst sælgende produktdata.
En forbedret navigation og søgning gør det nemt at finde information, og administrationsskærme kan tilpasses og gemmes for at effektivisere daglige opgaver og automatisere en række manuelle processer.
Funktionalitet
-
Styr flere CMS- og e-commerce-løsninger fra én administrator-profil.
-
Tilpas og gem forskellige panelvisninger for effektivt at administrere daglige opgaver.
-
Definer flere roller og tilladelser for at kontrollere adgangen til administrative funktioner.
-
Log og gennemgå alle brugeres administratoraktiviteter.
-
Angiv afgiftssatser baseret på lokation, produkttype eller kundegruppe (dvs. engros vs. detailhandler).
-
Generer omfattende systemrapporter for hurtigt at finde frem til og løse tekniske problemer.
-
Indsigt og anbefalinger i realtid om den digitale løsnings sundhed med analyseværktøj, der analyserer på tværs af hele platformen (Site-Wide Analysis Tool).