Adobe Commerce feature:

”Design-selv” på tværs af content- og produktsider

100 % frihed til at mixe content og e-commerce i et design-selv setup

Adobe Commerce rummer et ”design-selv setup”, hvor virksomheder har mulighed for at mikse content og e-commerce, som de vil. Det betyder dels, at den enkelte virksomhed kan få historiefortælling ind på sine produkter – dels at virksomheden kan trække produkter ind i historiefortællingen. Der er ingen barrierer.

Virksomheder har altså mulighed for at kombinere storytelling med beskrivelsen af et produkt på produktsiden for på den måde at berige produktsiderne med en fortælling om produktet – og gerne kombineret med billeder, video og content. Og på content-siderne er der bl.a. mulighed for at indsætte produktkarruseller og produkttilbud. Alt sammen i fleksible opsætninger og layouts.

Adobe Commerce gør det således nemt for den enkelte medarbejder i salg og marketing at oprette kampagner og beskrivelser på tværs af platformen – på tværs af content- og produktsider. Og ved hjælp af intuitive drag & drop-elementer kan medarbejdere designe alt fra forsider til content-sider og e-commerce sider.

Med henblik på at skabe en intuitiv købsoplevelse, kan virksomheder ydermere både se og analysere på alle ændringer i forhold til de datoer, hvor ændringerne er udført, eller i forhold til antallet af visninger. Og via tidslinjeværktøjet er det muligt at administrere og udrulle opdateringer og nyt content på planlagte tidspunkter.

Funktionalitet
100 % fleksibilitet og design-frihed på tværs af content- og produktsider
  • Få 100 % frihed til selv at designe og sammensætte forsider, produktsider og CMS-sider med et simpelt drag & drop-system 
  • Skab de bedste kundeoplevelser og opdatér indhold uden at skrive en eneste kodelinje.  
  • Brug en drag & drop-editor til nemt at oprette og redigere sider og indholdsblokke.  
  • Kombiner tekst, billeder, video, sliders og meget mere i fleksible layouts.  
  • Miks content og e-commerce ved at føje produkter til content-sider og sigende storytelling til produktsider. 
  • Opret dynamiske blokke, der er målrettet unikke kundesegmenter, og som kan genbruges igen og igen. 
  • Opret og få vist det opdaterede indhold uden problemer. 
  • Administrer kommende ændringer og opdateringer med et tidslinje-dashboard. 
  • Organiser content-sider og tilføj sideinddeling, navigation og menuer ved hjælp af et værktøj til styring af hierarkiet. 
  • Spor og gendan tidligere versioner af content-sider. 
  • Engager kunder via spændende billeder fra Adobe Stock direkte fra Adobe Commerce. 
  • Gem indhold og layout som skabeloner og bruge dem på nye områder på tværs af CMS og e-commerce. 
  • Giv eksterne adgang til mediegalleriet.