Design
Brand & ecommerce oplevelse
Uanset hvor, hvornår eller hvordan kunderne møder en virksomhed, skal brand- og købsoplevelse føles og mærkes rigtigt. Kunderne skal inspireres og ledes ind i et designunivers og der skal de motiveres til at købe. Vi ønsker at inspirere skandinaviske virksomheder til at imødekomme deres kunders behov og efterspørgsel, uanset hvornår og hvor de er.
Design på tværs af alle kanaler og platforme
Forbrugerne har i stigende grad behov for at kunne finde inspiration, tilbud og information om de enkelte produkter, inden de køber dem. Det gælder uanset hvor de befinder sig og uanset på hvilket tidspunkt af døgnet de søger. Vi arbejder meget holistisk og tænker design ind på tværs af alle de kanaler, platforme og enheder, som anvendes for at tilfredsstille virksomhedernes behov for at imødekomme de stigende krav fra forbrugerne.
Vores designfilosofi
Vi har den holdning, at designet er det grundlæggende fundament i den oplevelse, som vi giver kunderne online. Designet skal udelukkende afspejle den brand- og købsoplevelse, som virksomhederne ønsker at give deres kunder og det udvikles ud fra virksomhedens strategi og value proposition. Vores designfilosofi er vokset ud af den skandinaviske designtradition, hvor samspillet mellem høj kvalitet, æstetik, formsprog og funktionalitet er en daglig inspirationskilde for vores designteam.
design øger salget
Resultatet af designet skal kunne måles på nogle forskellige nøgletal, De vigtigste er:
- Større konverteringsrate
- Større gennemsnitlig ordrestørrelse
- Større salg på mobile enheder
- Mindre afvisningsprocent
Carl Hansen og Søn
Strategi, design & e-handelsløsning
Vi har designet og udviklet en e-handelsløsning for Carl Hansen & Søn med fokus på et stilrent kundeoplevelse og brandunivers. Løsningen er lanceret i forbindelse med Hans J. Wegners 100 års fødselsdag.