Få intelligent og effektiv kontrol over online salg
forny din e-handelsplatform med en skalérbar teknologi, der gør det nemmere at tiltrække og fastholde kunder
Dynamicweb er blandt nordens mest udbredte teknologier til e-handel. Teknologien bruges af mere end 4.000 virksomheder indenfor både B2B og B2C. Teknologien er især populær fordi de tekniske og kreative muligheder er uanede til både websites og e-handel. Der findes samtidig en relevant løsning til ethvert behov fra iværksætter til multinational koncern.
Foruden standard integrationsmodulerne til de mest anerkendte ERP teknologier introduceredes OMC - Online Marketing Center til efteråret 2011.
Igennem de sidste 2 uger har E-handelsbureauet Wølund og Wraae adspurgt 200 e-handelsbutikker om betydningen af at være e-mærket. Resultatet giver et overbevisende resultat: E-mærket øger troværdigheden og ordrekonverteringen. De 200 adspurgte er e-handelsbutikker, der ikke allerede er e-mærkede og tæller såvel mindre som større virksomheder. Af de 200 adspurgte mener: 83% at e-mærket vil øge virksomhedens troværdighed, 10% mener ikke troværdigheden øges og 7% svarede at troværdigheden måske øges.
Stigende omsætning til e-mærkede butikker
E-butikkerne blev også spurgt, om e-mærket ville øge butikkens omsætning/konvertering, her svarede: 75% ja 16% nej 9% svarede måske. Svarene viser, at der er stor tillid til, at e-mærket kan styrke virksomhedens omsætning/konvertering.
Over 60% kan bruge den gratis juridiske bistand
OMC gør det endnu mere effektivt og intelligent at konvertere de besøgende til nye kunder. Tobias Høst er produktchef og han fremhæver især 3 fordele ved OMC: ”Fra efteråret 2011 fik kunderne en sublim mulighed for at træffe intelligente salgs- og marketing beslutninger på nettet. OMC’s dataopsamling gør det for alvor muligt at træffe salgseffektive beslutninger på facts frem for intuition.”. Han fortsætter: ”Det nye ”Lead-tool” vil nærmest være uundværligt for kunder, der gerne vil følge effektivt op på de potentielle kunder der besøger hjemmesiden eller webshoppen.
Sælgere vil eksempelvis nemt kunne orientere sig om de potentielle kunders efterspørgsel inden de følger målrettet op per telefon.”. ”Endelig vil det nye ”Visitor Profiling” modul revolutionere segmenteringen af det viste indhold i forhold til den besøgendes profil og tidligere adfærd. Det er hensigten at maksimere konverteringsraten, når de besøgende fortrinsvis præsenteres for relevante varer og indhold”, afslutter Tobias Høst.
Kontakt os på 46 97 61 53 eller her for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at forny og afsætningseffektivisere din e-handelsplatform med Dynamicweb.